.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كتابي ديگر از رزمندگان مازندران منتشر شد

كتاب «زمين ناله مي‌كند» خاطرات محمود شيرافكن از دوران جنگ تحميلي با مصاحبه و تدوين حسن و حسين شيردل توسط سوره مهر منتشر شد.
به گزارش شمال نیوز ، «حسن شيردل» درباره اين كتاب، گفت: كتاب حاصل چهارده ساعت مصاحبه با محمود شيرافكن در دهه اول محرم سال پيش، از لحظه‌اي كه وارد جبهه مي شود تا لحظه قبول قطعنامه است.
وي افزود: محمود شيرافكن كه در خانواده‌اي نه چندان مذهبي و انقلابي به دنيا آمده در سن چهارده پانزده سالگي وارد بسيج مي‌شود و همين حضور در پايگاه بسيج باعث مي‌شود كه به خواندن كتاب‌هاي مذهبي و مطالعات ديني علاقه‌مند شود و به خواندن كتاب‌هاي شهيد دستغيب و شهيد مطهري بپردازد.
نويسنده «شب موصل» ادامه داد: شيرافكن بعد از مدتي وارد جبهه مي‌شود و در آنجا دچار يك سري تحولات روحي و معنوي مي‌شود. در واقع بيشتر حجم مطالب اين كتاب در مورد اين اتفاقات معنوي است كه براي او اتفاق مي‌افتد.
شيردل افزود: حتي اولين روزي كه شيرافكن به جبهه اعزام مي‌شود با ظاهري متفاوت از بقيه رزمندگان وارد جبهه مي‌شود و بعد در دوران جنگ به فرماندهي گردان مي‌رسد. در عمليات كربلاي 5 با عده‌اي از رزمندگان آشنا مي‌شود كه اينها تاثير عميقي روي او داشته‌اند و باعث مي‌شود كه او به سمت طلبگي حركت كند و به نوعي خودش را پيدا كند.
كتاب «زمين ناله مي‌كند»خاطرات محمود شيرافكن نوشته حسن و حسين شيرافكن، توليد دفتر ادبيات و هنر مقاومت حوزه هنري است كه در 215 صفحه، قطع رقعي و در تيراژ 2 هزار و 500 نسخه و با قيمت 3 هزار و 300 تومان توسط سوره مهر منتشر شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.